maandag 29 november 2010

Inspiratie

Ik vind Taylor Momsen echt helemaal geweldig. Er wordt veel over haar geroddeld, dat het fake is wat ze doet. Dat ze zich zo gedraagt alleen voor het beroemd zijn. Maar misschien is dit wel wie zij graag wilt zijn. What the heck!

Ik vind haar vorige kapsel nog steeds helemaal super, het korte. Mijn haar zat eerst ook zo, maar ik laat het weer lang groeien.. Twijfel nog steeds.. Iedereen vond mn haar toen wel heel erg leuk ;p

Hier mijn inspiratiebron



Haar make-up vind ik hier ook mooi zitten <3
Wat vinden jullie ervan?

XOXO

Ps. Ben weer alle afleveringen van Gossip Girl aan het kijken.
Vergeet vanavond niet te kijken op net5 om 21.25 uur, dan begint seizoen 3 op tv!!

1 opmerking:

Roos' notes | Roos zei

hihi, dankje ik ben ook helemaal verliefd op mn nieuwe broek.
Ik vind Taylor er ook altijd wel gaaf uitzien, vind haar persoonlijkheid alleen iets minder, haha.