zaterdag 8 januari 2011

Happy New Year!

Een week te laat, best wel erg.. Maar volgens mij mag ik jullie nog steeds een gelukkig nieuw jaar wensen! Dus:
HAPPY NEW YEAR!!!
Ik wens jullie allemaal een super leuk en gezond jaar toe :)

Hebben jullie ook voornemens voor dit jaar?
Slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar toch denk ik altijd op het begin van het nieuwe jaar, ik moet minder snoepen, meer sporten en minder geld uitgeven..
Toch lukt dit mij bijna nooit.. erg jammer! Maar 1 voornemen wat mij hoop ik wel gaat lukken is dat ik dit jaar, in september met een leuke studie ga beginnen. Ik weet nog steeds niet wat ik wil gaan doen.. Ben druk bezig met open dagen en meeloop dagen te bezoeken. Wat zijn jullie voornemens?

XOXO

1 opmerking:

J's zei

dankjewel, jij ook gelukkig nieuwjaar,

ja altijd zijn er wel voornemens, hihi !