woensdag 4 mei 2011

Queensday!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat heb gepost. Ik ga nu echt mijn best doen om wat meer te posten, maar ik beloof niks!
Vorig weekend was Koninginnedag en het was geweldig. Ik ben afgelopen vrijdag naar Amsterdam gegaan met vriendinnen. Het was super gezellig! Helaas moesten mijn vriendinnen weer terug naar Harderwijk, maar ik ben lekker door gaan feesten met een andere vriendin van mij! Koninginnedag zijn we eerst naar het museumplein gegaan en daarna hebben we lekker in het Vondelpark gezeten :)
Het was echt een top Queensday!

Hier wat foto's






We hadden echt een hele leuke outfit! Een wit jurkje, daarom heen oranje slingers gewikkeld en we hadden een heel leuk kroontje op. We werden heel vaak de 2 kroonprinsessen genoemd! Nou wie wil dat nou niet horen?!

XOXO

Geen opmerkingen: