donderdag 22 september 2011

Nieuwe start

Ik weet het, het is alweer veel te lang geleden dat ik wat heb gepost. Maar ik wil aan een nieuwe start beginnen.

Zo ben ik ook met een opleiding begonnen, is het volleybalseizoen weer begonnen en werk ik niet meer fulltime in de supermarkt.

Ik ben begonnen aan de hbo-opleiding Journalistiek in Zwolle en tot nu toe vind ik het echt helemaal geweldig! Op mijn blog wil ik mijn avonturen gaan vertellen. Hier alvast eentje: Ik ben bij de opnames van Opgelicht geweest, in het TROS gebouw. We kregen een hele leuke rondleiding door het gebouw, maar het leukste was natuurlijk wel dat ik op tv ben gekomen, haha! Ik zat namelijk achter de presentatrice Antoinette Hertsenberg. De hele tijd vol in beeld en dat is best wel een beetje raar om je dan terug te zien..

Afgelopen dinsdag ben in naar Den Haag gegaan met een paar klasgenoten om daar mensen te interviewen en natuurlijk de gouden koets+koninklijke familie te bewonderen. Hierover moeten we een Prinsjesdag krant maken.

Zo zie je dus, ik doe erg leuke dingen! Maar natuurlijk wil ik ook nog steeds over fashion blijven schrijven.

Een nieuwe lay-out, nieuwe onderwerpen en hopelijk veel fashionnews!

xoxo Esther

Geen opmerkingen: